Baby & Kids Spa By TWB: Perkara Baru Yang Bakal Trending Di Malaysia

Hari bersejarah, 16 Disember 2017.
Pelancaran Baby & Kids Spa oleh The Walking Beauty.







Team The Walking Beauty telah mengadakan majlis ini di Geo Tower, Sunway. Kami gunakan bilik seminar Dr. Forrest Shaklee yang memuatkan lebih kurang 50 orang peserta pada hari itu.






Antara pengisian adalah ceramah oleh Ketua Nutritionist Shaklee, Ms Celine. Beliau ada menerangkan, selain pemakanan yang sihat untuk bayi, penjagaan luaran juga penting. Tambahan kulit bayi 10 kali lebih sensitif berbanding orang dewasa.






Bagi produk yang mempunyai bahan kimia bahaya yang tinggi serta pewangi, boleh mengganggu flora pada permukaan kulit si manja. Ini boleh mengundang alahan serta alergi. Dan setiap sapuan mudah meresap masuk ke dalam salur darah bayi yang mungkin akan mengundang lebih banyak bahaya.


Selain itu, skin to skin seperti urutan pada bayi juga membantu peredaran darah dan secara tak langsung mempengaruhi mood bayi dan perkembangannya.


Maka pada bulan Disember ini, ada 1 pakej baru dikeluarkan oleh TWB iaitu Kursus Spa Bayi dan Kanak-kanak (Baby & Kids Spa).


Persediaan untuk demonstrasi Spa Kanak-kanak




Masing-masing tak sabar untuk jadi model




Antara skills yang diajar untuk Spa Kanak-kanak






Demonstrasi untuk Spa Bayi



Semua yang hadir telah diajar bagaimana untuk melakukan Baby Spa oleh Puan Manisah. Beautician diberitahu kedudukan titik-titik stress dan cara urutan yang membantu perkembangan bayi.



Kenangan peserta bersama Ms Celine, Nutritionist Shaklee


Di Malaysia, mungkin kita belum nampak trending spa pada bayi dan kanak-kanak tapi di negara luar hal ini sangat mendapat permintaan yang tinggi. Jadi menjadi perintis pada sesuatu projek memang akan mendatangkan hasil yang cepat. Siapa yang berminat untuk belajar kursus spa bayi dan kanak-kanak boleh terus tekan no telefon di bawah dan taip "BABY & KIDS SPA".


Kepada 15 orang yang pertama mendaftar, anda bertuah untuk layak menerima 1 set produk natural Shaklee Baby beserta tuala dan toiletries bag dan FREE GIFT yang bernilai RM100 dari #ATBspa.






Jangan lepaskan peluang yang ada.




TAWARAN MEMULAKAN PERNIAGAAN SPA TANPA KEDAI dengan MODAL yang SANGAT KECIL WALAUPUN TIADA ASAS atau PENGALAMAN LANGSUNG.




Hubungi:

Puan Afzan Noor
Pemilik dan Pengusaha ATB Spa
afzan6r@gmail.com
FB Page: Kursus Rawatan Spa Termurah





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Modal Minima Buka Spa

Apa Beza Home Spa dengan Mobile Spa?